آی هوم ، مطمئن ترین آژانس املاک در ترکیه

خدمات آی هوم

خدمات آی هوم خرید و فروش املاک در استانبول دریافت اجازه کار ارائه مشاوره برای سرمایه گذاری ارائه خدمات حقوقی و مالی ثبت شرکت در ترکیه اجاره املاک در ترکیه برگزاری رایگان تور بازدید آنلاین

ما، به عنوان یک گروه و سایت خرید ملک در استانبول، از دسترسی لازم به تمامی فایل های اطلاعات املاک در استانبول برخوردار هستیم. افتخار ما این است که پس از ارائه ی مشاوره ی رایگان برای خرید خانه در ترکیه و شناسایی و بررسی خواسته ها و نیازهای مشتریانمان، پروژه هایی را به آنها معرفی کنیم که مناسبترین مورد برای آنها بوده و بیشترین سود را برای آنها داشته باشند.
خرید و فروش املاک در ترکیه، دریافت اجازه کار در ترکیه، ارائه مشاوره برای سرمایه گذاری در ترکیه، ارائه خدمات حقوقی و مالی، ثبت شرکت در ترکیه، اجاره املاک در ترکیه و همچنین برگزاری رایگان تور بازدید از پروژه ها تنها بخشی از خدماتی هستند که آی هوم استانبول به مشتریان خود ارائه می دهد.
در آی هوم استانبول مشتری همیشه حرف اول را می زند پس در صورت نیاز به هر یک از خدمات ذکر شده و حتی سایر خدمات مرتبط در ترکیه با ما در ارتباط باشید. مشاورین مجرب، آگاه و فارسی زبان آی هوم استانبول در تک تک گام هایی که به سوی آینده ی روشن خود برمی دارید همراهتان خواهند بود.

ihome

سوال دارید ؟

با مشاوران ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید

آنلاین بودن تیم ما ۲۴/۷

۰۰۹۰۵۵۲۸۱۷۰۰۰۰

Shop
Wishlist
0 items Cart
My account
Call Now Buttonتماس بگیرید