آی هوم ، مطمئن ترین آژانس املاک در ترکیه

تور بازدید از پروژه ها

برگزاری تور بازدید از پروژه ها

گروه مشاورین آی هوم استانبول با برگزاری تور بازدید از پروژه ها به مشتریان خود کمک می کند تا پیش از اقدام نسبت به خرید خانه در ترکیه بتوانند از نزدیک از پروژه های مختلف بازدید کنند و با تمامی ویژگی های مثبت و منفی آنها آشنا بشوند.

افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه یا مهاجرت به این کشور را دارند می توانند طی یک سفر تفریحی و توریستی از نزدیک با فرهنگ و زندگی اجتماعی و موقعیت های تجاری ترکیه آشنا بشوند. این سفر کمک می کند تا افراد بتوانند بهتر درباره ی تصمیم خود برای سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه تصمیم بگیرند.

فرم ثبت نام در تور بازدید از پروژه های آی هوم

خدمات آی هوم استانبول در زمینه تور بازدید از پروژه ها

گروه مشاورین آی هوم استانبول به فایل های املاک متعددی در ترکیه و استانبول دسترسی دارد و همواره بازار املاک و پروژه های مسکونی و تجاری جدید در ترکیه را رصد کرده و موارد مناسب برای مشتریان خود را شناسایی می کند.

ما در آی هوم استانبول سعی داریم پروژه های مختلف و متنوعی را پوشش بدهیم تا مشتریان با هر بودجه و سلیقه ای بتوانند ملک مورد نظر خود را از میان موارد پیشنهادی ما انتخاب کنند. یکی از خدمات ما در این زمینه برگزاری تور بازدید از پروژه ها در ترکیه است تا مشتریان ما در زمان حضور خود در ترکیه بتوانند شخصاً از پروژه های مورد نظر خود بازدید کنند و همزمان از اطلاعات مشاورین مجرب ما بهره مند شوند.

سوال دارید ؟

با مشاوران ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید

آنلاین بودن تیم ما ۲۴/۷

۰۰۹۰۵۵۲۸۱۷۰۰۰۰

Shop
Wishlist
0 items Cart
My account
Call Now Buttonتماس بگیرید